book cover

Psychologia starzenia się : wprowadzenie

Stuart-Hamilton, Ian, Błachnio, Aleksandra Tłumaczenie, Zysk i S-ka Wydawnictwo

Year of publication: cop. 2006.

Starzenie się - aspekt psychologiczny, Osoby w wieku starszym psychologia. psychologia, Starzenie się psychologia. psychologia, Starzenie się psychologia, Osoby w wieku podeszłym psychologia, Błachnio, Aleksandra. Tł., Ludzie starzy - psychologia, Stuart-Hamilton, Ia

available:

1 from 1

Author
Stuart-Hamilton, Ian
Błachnio, Aleksandra Tłumaczenie
Zysk i S-ka Wydawnictwo
Title
Psychologia starzenia się : wprowadzenie
ISBN
83-7298-893-5
978-83-7298-893-5
Place of publication
Poznań :
Publishing house
Zysk i S-ka Wydawnictwo,
Year of publication
cop. 2006.
Volume
303 s. :
Dimensions
24 cm.
UDC
159.9-053.9
Object passwords
Starzenie się - aspekt psychologiczny
Osoby w wieku starszym psychologia. psychologia
Starzenie się psychologia. psychologia
Starzenie się psychologia
Osoby w wieku podeszłym psychologia
Błachnio, Aleksandra. Tł.
Ludzie starzy - psychologia
Stuart-Hamilton, Ia
Additional information
Tyt. oryg.: "The psychology of ageing : an introduction" 2000.
Bibliogr. s. 265-303. Bibliogr. s. 265-303.
020
%a 8372988935
020
%a 9788372988935
080
%a 159.9-053.9
100
%a Stuart-Hamilton, Ian
245
%a Psychologia starzenia się : %b wprowadzenie /
260
%a Poznań : %b Zysk i S-ka Wydawnictwo, %c cop. 2006.
300
%a 303 s. : %b il. ;%b il. ; %c 24 cm.
500
%a Tyt. oryg.: "The psychology of ageing : an introduction" 2000.
504
%a Bibliogr. s. 265-303.%a Bibliogr. s. 265-303.
650
%a Osoby w wieku starszym %x psychologia.%x psychologia
650
%a Starzenie się %x psychologia.%x psychologia
650
%a Starzenie się %x psychologia
650
%a Osoby w wieku podeszłym %x psychologia
650
%a Stuart-Hamilton, Ia
650
%a Błachnio, Aleksandra. Tł.
650
%a Starzenie się - aspekt psychologiczny
650
%a Ludzie starzy - psychologia
700
%a Błachnio, Aleksandra %e Tłumaczenie
710
%a Zysk i S-ka Wydawnictwo
920
%a 83-7298-893-5
920
%a 978-83-7298-893-5

Available items

1.
Accession: 001-093410
Signature: 159.9
Status: To the reading room only

Most often borrowed